WAAROM WORDEN MIJN PAYPAL-VERZENDLABELS NIET AFDRUKKEN?

PayPal is een van die betalingsplatforms die in zeer korte tijd populair zijn geworden. Naast het aanbieden van geldbetalings- en acceptatiediensten aan de handelaren, heeft PayPal nog veel meer te bieden. Een van deze diensten stelt bedrijven in staat verzendetiketten af ​​te drukken voor elke transactie met PayPal-fondsen voor vervoerders. 

Bovendien biedt het ook concurrerende tarieven voor verzendetiketten die via hun verzendservice zijn gekocht.

Hoewel het heel gemakkelijk is om verzendetiketten af ​​te drukken via PayPal, kunnen er technische problemen optreden als u dit doet nadat u een aankoop heeft gedaan. In dergelijke tijden herinnert u zich misschien onze PayPal-klantenservice en hun topservices, maar denk niet twee keer na en bel ons gewoon.

Laat ons ons niet concentreren op het oplossen van dit technische probleem voor het geval u het opnieuw ervaart. Voor uw gemak heeft onze contact Paypal belgie enkele oplossingen bedacht die van pas kunnen komen.

EEN LABEL ONGELDIG MAKEN

Als u door een hardware- of softwareprobleem geen verzendetiket kunt afdrukken, kunt u met PayPal ongebruikte etiketten binnen 24 uur na de eerste aankoop ongeldig maken. U kunt een verzendlabel annuleren door,

  1. Inloggen op uw PayPal-account.
  2. Navigeren naar Accountinformatie -> Geschiedenis.
  3. Lokaliseren van de betaling die is gekoppeld aan het verzendlabel.
  4. Klik op de link Details -> Label leegmaken.

START DE WEBBROWSER OPNIEUW

Soms is uw webbrowser of een vitale plug-in erin geïnstalleerd om de oorzaak te zijn van een technisch probleem. Om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen, moet u proberen het browservenster te sluiten of uit te loggen bij uw PayPal-rekening. Als dit de fout niet oplost, kunt u proberen toegang te krijgen tot PayPal via een andere browser.

Als geen van de bovenstaande oplossingen u helpt om van het probleem af te komen, kunt u contact opnemen met onze paypal bellen belgie voor onmiddellijke hulp. We beloven al uw problemen in een mum van tijd op te lossen!

CONTROLEER UW PRINTER

Als uw PayPal-account de toegang tot de printer heeft onderbroken, kan dit de oorzaak van de fout zijn. Om ervoor te zorgen dat het weer goed werkt,

  • De printer is ingeschakeld.
  • Het is verbonden met een netwerk.
  • Het is vrij van papierstoringen.

Als u thuis of op kantoor meerdere printers heeft, zorg er dan voor dat u de juiste hebt geselecteerd in het printerbeheervenster.

Een van de bovenstaande trucs zal u zeker helpen om de technische fout met uw PayPal-account te verhelpen. Voor het geval ze allemaal mislukken, kunt u onze Paypal-ondersteuning België bellen of ons schrijven via e-mail of live chat-ondersteuning. We beloven u te helpen al uw technische problemen in een mum van tijd op te lossen!

Originele Bron