WAAROM WORDEN MIJN BETALINGEN NIET VERWERKT OP PAYPAL?

Als u een PayPal-gebruiker bent, moet u weten hoe handig de app is. Hiermee kunt u zonder gedoe betalingen doen en ontvangen. Zelfs als de koper of verkoper niet iemand betrouwbaar is, krijgt u de zekerheid dat u uw geld ontvangt omdat PayPal erbij betrokken is. Het houdt uw geld vast als u iets koopt, totdat het product u bereikt. Wanneer het product u heeft bereikt en aan uw verwachtingen voldoet, wordt het geld vrijgegeven aan de verkoper. Zo blijft uw geld veilig.

De paypal belgie bellen is er om u verder te helpen als u ooit problemen ondervindt bij het gebruik van het platform. Je vindt het misschien verrassend, maar hoewel PayPal een geweldige applicatie is, ondergaat het zijn eigen deel van technische fouten die alleen kunnen worden opgelost door de professionals.

Als hetzelfde met u gebeurt, kunt u de juiste begeleiding krijgen van onze experts van het paypal email belgie. We beloven u te begeleiden tot het einde van de procedure, zodat al uw twijfels worden weggenomen en fouten worden opgelost.

Een van de meest voorkomende fouten waarmee PayPal-gebruikers worden geconfronteerd, is het niet verwerken van betalingen. Het wordt meestal aangetroffen door niet-accounthouders die het moeten gebruiken, omdat dat de enige service is die wordt geïmplementeerd voor het afrekenproces van e-commerce. Maar als u afrekent met PayPal, krijgt u mogelijk een foutmelding:
'We kunnen uw betaling momenteel niet verwerken, dus probeer het later opnieuw. Excuses voor het ongemak."

GEMEENSCHAPPELIJKE REDENEN WAAROM GASTGEBRUIKERS DEZE FOUT KRIJGEN:

  • Creditcards kunnen maximaal 15 keer zonder account worden gebruikt.
  • Er kan in uw leven maximaal $ 4000 worden afgehandeld.

Maar u kunt de fout gemakkelijk verhelpen door:

  • Een rekening openen op PayPal.
  • Een andere kaart gebruiken voor transacties.

Als deze oplossingen het probleem niet oplossen, neem dan contact op met onze technische ondersteuning  PayPal voordat het te laat is.

Als u al een account bij PayPal heeft, hoeft u alleen maar in te loggen. Klik vervolgens op Activiteit -> zoek de juiste transactie -> ga naar Acties. Klik op de pijl omlaag en druk op Archief.

Het is een tijdelijke oplossing voor de constante vervelende foutmelding. Als u nog steeds twijfels heeft, kunt u advies inwinnen van onze experts bij de paypal bellen vanuit belgie. U kunt dit doen via e-mail, telefoon of live chat-ondersteuning. We beloven zo snel mogelijk contact met u op te nemen met de juiste oplossingen!