HOE KOM JE VAN PAYPAL-FOUT AF: DINGEN LIJKEN NIET TE WERKEN OP HET MOMENT ...?

Als u een gewone PayPal-gebruiker bent, moet u op een gegeven moment een fout zijn tegengekomen die luidt: "Dingen lijken nu niet te werken. Probeer het na enige tijd opnieuw. " Je moet verschillende hacks hebben om van het probleem af te komen, maar niets lijkt te werken. U probeerde de applicatie opnieuw te installeren, uit te loggen en vervolgens in te loggen, de instellingen te wijzigen, maar alles ging tevergeefs.

Maar maak je geen zorgen meer want onze paypal belgie bellen heeft een gemakkelijke oplossing voor het probleem bedacht. Er zijn een aantal oplossingen en we beloven dat een ervan u zeker zal helpen om het probleem op te lossen. Zo nee, dan kunt u 24 uur per dag direct hulp krijgen van ons team. En we zullen ervoor zorgen dat uw probleem op zijn vroegst wordt opgelost!

Enkele veelvoorkomende redenen voor het probleem kunnen zijn:

  • Onjuiste accountgegevens.
  • Tegenstrijdige plug-ins.
  • Verkeerde PayPal-instellingen.
  • Accountconfiguratie is mislukt.
  • Geen zakelijke PayPal-rekening.

Als geen van de bovenstaande redenen in uw geval de oorzaak van de fout is, moet er iets anders aan de hand zijn. Bel ons paypal email belgie voor meer informative meteen!

Hier zijn een paar ideeën voor probleemoplossing die u kunt proberen, de volgende keer dat u met dezelfde fout wordt geconfronteerd:

CORRIGEREN UW PAYPAL-INSTELLINGEN

  • Log in op jouw account.
  • Klik op het ‘Cog’ -pictogram -> Verkoophulpmiddelen.
  • Tik op de knop ‘Bijwerken’ naast Webvoorkeuren.
  • Scroll naar beneden om de versleutelde websitebetalingen uit te schakelen.
  • Ga terug naar je profiel.
  • Probeer opnieuw op de knop Nu kopen te klikken om te controleren of het probleem is opgelost.

Voor meer informatie hierover kunt u op elk gewenst moment contact opnemen met onze experts van de technische ondersteuning van PayPal.

CONTROLEER UW GEGEVENS DUBBEL

Als u een PayPal-plug-in op uw website gebruikt, kan onjuiste informatie in het instellingenmenu van de plug-in de oorzaak van de fout zijn. Zorg ervoor dat uw gegevens correct zijn ingevoerd, anders krijgt u elke keer dat u op de knop Nu kopen klikt, dezelfde foutmelding.

Als uw PayPal-account niet correct is ingesteld, wat betekent dat het nog niet is geverifieerd en u enkele openstaande meldingen ziet, moet u er eens naar kijken. Als u een persoonlijk account gebruikt in plaats van een zakelijk account, kunnen er fouten optreden. Zorg er dus voor dat u het zo snel mogelijk upgradet.

Overweeg om contact op te nemen met onze experts van paypal bellen vanuit belgie als geen van de bovenstaande oplossingen werkt. U kunt dit doen via e-mail, telefoon of live chat-ondersteuning. We beloven u zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen!

Originele Bron